Re: TKTelekom - pady

Autor: Julius C. <juliusc_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 21:44:13 MET DST

> Pamięta "wół", szczególnie gdy dyr. Sowa na spotkaniu w Chipie obiecał że
> będe na p.i.k pisać i... zaczęli.... ale to były daaawne czasy (3-4 lata
> temu ??)
> Szanuj admina swego,
> możesz mieć gorszego.....
> (c) 2000 Przemysław Gubernat

Odniosłem się do wypowiedzi, niepotrzebnie złosliwego, Janusza - Vahanara(y)
cytuję:
"[...] Ale dzięki temu zamiast rzeczowego komunikatu na specjalistycznej grupie
p.i.k potencjalni i obecni klienci klienci dowiadują się na popularnej
p.c.n, że TK Telekom nie działa prawidłowo od pół roku."
      przypominając, że nie tak dawno polpak, którego wyraźnym "fanem"
jest Janusz - Vahanara, robił dokładnie to samo, a nawet bardziej i więcej,
a działał znacznie gorzej. Zgadza się, że to było dawno, ale są tacy co pamiętają.
JC