zalatwianie nowego FR w [znanej firmie]

Autor: peter <peter_at_WYTNIJ-TO.total.chaos.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:41:46 MET DST

Cytuje osobe odpowiedzialna m.in. za organizowanie laczy dostepowych. Cytaty z IM.

"Ty sie dziwisz ze tu nic sie nie da - to ja Ci dam przyklad - kobitka z
[znana firma] prosila mnie abym zadzwonil do [znanej firmy] i zalatwil aby
zestawili nam lacze od strony liniowej - jutro ma do mnie zadzwonic (przed
instalacja), bo jak to okreslila informacja otrzymana ode mnie bedzie
WIARYGODNIESZA niz ta otrzymana z od panow z [znanej firmie, oddzial pewna
prowincja]"

"(...) przeciagali sprawa kilka tygodni - a w [znanej firmie] powiedzieli ze
juz jest zestawione - kobitka do mnie dzwoni i przeprasza, ze tak dlugo to
trwalo i ze to strona liniowa dopiero podlaczyla - a ja jej na to, ze nikt tu
jeszcze nie byl - na to ona zdziwko - bo dostala od nich raport ze wszystko
jest juz dawno zalatwione"

"stary ona mowi, ze nigdzie nie ma takiego burdelu (oczywiscie nie uzyla tego
slowa) jak [znanej firmie, oddzial pewna prowincja]"

Brak mi slow, coz tu dodac wiecej?