Re: Jak sprawdzić wykorzystanie limitu

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Wed 01 Sep 2004 - 10:59:19 MET DST

Towarzysz(ka) Klimaz zapodał(a):Towarzysz(ka) Klimaz zapodał(a):
> Wystarczy wej?ć na www.neostrada.pl
> Po lewej stronie na górze, w czerwonej ramce powinny być informacje które
> Cie interesuj?. Liczba KB podawana jest z pewnym opóĽnieniem - to znaczy
> nie jest to w 100% a chwilę bież?c?.

e tam duże opóźnienia: 20stego miałem dane z 3ciego :-)
I tak się cieszyłem, że coś się pokazuje: bardzo rzadko działa
ten licznik (tzn. pokazuje wartości).
O dziwko aktualizuje się pod koniec miesiąca

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)irc(dot)pl