Re: serwer darmowej poczty

Autor: Yacho <yacho_WYTNIJ__at_100tka.net>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 19:26:57 MET DST

Użytkownik "xyz" <zak@aster.pl> napisał w wiadomości
news:ch2b1p$2ujq$1@mamut.aster.pl...

> na jakiej podstawie tak twierdzisz?
> moze mi cos doradzisz w celu unikniecia dziur?

Widac czytanie ze zrozumieniem to nadal powazny problem naszego
spoleczenstwa.
wiec drogi xyz
grupa pl.internet.polip zajmuje sie problemami dotyczacymi polskiego
internetu - sa to w wiekszosci przypadkow problemy szerokiego zasiegu - nie
problemy pojedynczych uzytkownikow - tak dlugoi jak twoj serwer mail nie
bedzie zaklocal ruchu ogolnopolskiego - bedzie to temat nieodpowiedni w
stosunku do tego co powinno byc omawiane na tej grupie :P
Istnieje wiele grup tematycznych typu pl.comp.mail - sa tam ludzie ktorzy z
pewnoscia Ci pomoga - tymczasem proponuje wyprobowac jak dziala przycisk
cancel post.

Dzekuje za uwage.

--
Yacho