Re: Co się dzieje z neostradą?

Autor: Marcin Wasilewski <radmar2.precz.ze.spamem_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 01:04:22 MET DST

Użytkownik "Yacho" <yacho_WYTNIJ_@100tka.net> napisał w wiadomości
news:ch0b21$689$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo "sie moze MTU przestawilo" ?

    Znaczy się gdzie? na routerze? U nas nic nie było zmieniane w
konfiguracji. Router był konfigurowany przez firmę, która instalowała u nas
sieć i szczęśliwie działał od ponad roku, aż w czwartek ubiegłego tygodnia
zaczeły się "schody".

    Ponieważ ja w tej firmie robię dopiero od marca, to nie bardzo mam
pojęcie jak ta sieć została położona, gdyż dokumentacji do sieci nie ma.
Jedyne co mogę teraz powiedzieć, to tyle, że 7 komputerów działa za natem,
jeden jest podpięty za pomocą USB do routera i jest widziany pod adresem
zewnętrznym. Objawy na wszystkich komputerach są takie same i na tych za
natem i na tym podpiętym bezpośrednio do routera. Jutro przekażę więcej
danych na temat zainstalowanego w pracy sprzętu i liczę, że razem cos się
uda z tym fantem zrobić.