Re: Co się dzieje z neostradą?

Autor: Marcin Wasilewski <radmar2.precz.ze.spamem_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 00:48:26 MET DST

Użytkownik "Jakub Zukowski" <jakub.zukowski@NOSPAM.venomski.com> napisał w
wiadomości news:ch0a74$h4m$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam,
> To pewnie wina tych "zepsutych adresow ip"...

    Niestety nie, gdyż opiszę to w skrócie tak, nie działa jakieś 3/4 stron
łącznie z www.tpsa.pl i www.telekomunikacja.pl, poza tym strony te np. u
mnie w domu na łączu mm chodzą jak burza a w pracy leżą.
    Działa natomiast strona www.neostrada.pl

    Tak więc problem jest na 100% po stronie TPSA i łącza a nie serwerów z
tymi stronami.

    Co ciekawsze, przy wykonaniu traceroute albo mam komunikat, że nazwa nie
została odnaleziona (tak jakby padł DNS), albo pakiety giną gdzieś po
drodze.

    No chyba, że to wina naszego routera, ale w takim razie dlaczego te
pozostałe 1/4 stron działa (np. mbank, inteligo).