Re: Zmiany w Neostradzie.

Autor: Gilder <gilder_at_usun.to.interia.wytnij.pl.to.tez>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 23:35:45 MET DST

Dnia 2004-08-30 23:03, Użytkownik Janusz - Vahanara napisał:
> Nastał nam piękny 30 sierpień 2004 roku,
> kiedy to epsilon posłał(a) w świat wiadomość

> Nikt.
> IMHO to pozycja w cenniku, która ma pomóc w promocji nowej oferty DSLa.

Też mi się tak wydaje, w końcu neostradowicze już zapłacili przez 2 lata
tepsie taką kasiore że im się wszystkie urządzonka zwróciły,
infrastrukture ulepszyli, więce teraz czas zmuszać ludzi do korzystania
z lepszych(droższych) rozwiązań bo przecież skoro kura jest
przystosowana do znoszenia 500 tyś jajek to czemu one maja się
sprzedawać za 150 zł jak mogą za 250-450 zł.