Re: Prawda to czy ?ciema?

Autor: Rafal Rabczuk <spag_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 11:01:45 MET DST

> aha, czyli jak masz łącze 1mbit to ssasz bez przerwy 1mbit/s ?
???

zalezy - szkoly i uczelnie - to raz ! tam chodzi internet prawie caly dzien
przyklad z zycia:

neo 320 + szkola gimnazjum
120 komputerow + szkolnych + 8 administracja/ksiegowosc (wymagany net)
niestety nie ma finansow na lepsze lacza wiec trzeba zapewnic minimum
5Gb - jak wszysty siadaja .......tydzien - a panie w administracji
placza........

kafejka internetowa w mniejszych miastach:
- niestety tam ciagle leca dane..... widzialem jak sprawowalo sie to na
sdi...+ 10 kompow.... 5Gb to nie problem naprawde (a znajdz mi innego
providera ktoremu bedzie sie oplacalo dociagnac kabel w mniejszych miastach)

w domu sciagam bezprzerwy aktualizacje do systemow dzienie przybywa mi o
kilka Gb

sieci lokalne gdzie userzy uzywaja kazza,emule ?????????

firmy ktore komunikuja sie ze soba - przesylaja dane,obrazy,dzwiek,video -
ktorym 640kbps wystarcza .

- limit??? wolalbym oferte taka aby byly limity i nie bylo limitow
np. te wolniejsze zrobic bez limitu

wogole jaki provider dostarcza net na terenie polski przez ADSL ?

wogole to jest dziwne -czytalem o urzadzeniach WiMAX - zasieg 50Km - co
wtedy ????? kilka takich nad miastami i interek wszedzie - i to znacznie
szybszy niz normalnie po kablu.....