Re: Poszukuje moderatorów na forum o GSM

Autor: zYm3N <zymen_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 22:46:49 MET DST

Dnia Thu, 26 Aug 2004 16:31:16 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

> 1s34zf28ycaj9.hok76vt6ez8l.dlg@40tude.net

A widzisz co za odpowiedzi do tegoż posta zostały udzielone ?

Fakt. To był spam, przeprosiłem za to. Luźne stosunki panujące pomiędzy
osobnikami grupy, rozmowy na różne tematy przy *dołączaniu taxa*. Nie
przeczytałem FAQ grupy i doszedłem - do mylnego, fakt - wniosku, że
nieważna treść wiadomości, ważne, że są taxy.. Okazało się jednak, że nawet
mimo dołączenia podatku jakiekolwiek formy ogłoszeń są traktowane jako
spam.

Za naganne zachowanie z mojej strony przeprosiłem i także do przeprosin
dołączyłem tax.

To chyba nie jest powód, żebym nie zwracał uwagi innym użytkownikom.. Moja
wiadomość poszła na jedną grupę, ta natomiast poleciała na kilka.

Nie będę porównywał czyj post jest większym spamem, bo to nie ma sensu.

--
Faja Bogusław
+ Programy.                  |  e-mail: zymen@zymen.net