Re: POZMAN-TPSA

Autor: TomJab szt. 1 <tomjab_at_spam.no>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 21:40:03 MET DST

Mar wrote:

> Rzeczywiscie - ja wyciagam po 250kb/s w obie strony na laczu 2mbit. Mam
> nadzieje ze to nie chwilowo :)

Oczywiscie ze chwilowo i to na pewno awaria - przeciez Internet _tak_
nie moze dzialac ;-) a na pewno nie w TPSA. "Ci co wala w rury" w TPSA
juz pewnie szukaja gdzie im spacje w configu routera w regulce
dropujacej pakiety wcielo. Maja z tym tylko pewien problem bo takiej
regulki nie ma i nigdy nie bylo, a to co widzial caly polski Internet na
styku TPSA-MANy (w ogolnosci) to byla oczywiscie fatamorgana ;-)))

TomJab