Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: Woyteck <marsmanEAT-HAM_at_pocza.onetNO-SPAM.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:56:02 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowak" <tnowak@nospam.netventure.pl> napisał w wiadomości
news:cgg0rv$8uu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przepraszam się wtrącę, bo podzielam tu zdanie Artura, że należy
> powstrzymywać się od pisania nie na temat, ale to co tu czytam
> przekracza już wszelkie granice..

No ale widze ze reste moich argumentów przyjąłes bez mrugnięcia okiem :)
SUPER!

> Panowie (niektórzy z Was), czy Wy macie po 13 lat?
>
> Woyteck zobacz co napisałeś.. jak można traktować poważnie
> radę osoby, która pisze "zrub"?

Ech, ja sie do ortografii i interpunkcji nie doczepiam..
Takie zagrywki stosuja ludzie, kótryz nie maja czego sie przyczepic...
A moje zdanie podtrzymam. Gość chce być poważny, niech stworzy profesjonalną
strone.
Muzyka KOMPLETNIE nie pasuje do strony informacyjnej.
Taki misz masz robiłem 6 lat temu dla zabawy(syndrom zachłysniecia sie
html'em).
A jak nie umie to niech da zarobić jakiemuś zdolnemu webmasterowi.

> Jeżeli jesteście (niektórzy z Was) upośledzeni na wykształceniu
> lub umyśle, a z taką pasją walczycie o stosowanie etykiety
> w sieci, zgodność z dobrymi obyczajami i profesjonalizm
> w robieniu czegokolwiek, to zacznijcie do cholery używać
> słownika ortograficznego na każdym własnym poście przed
> wysłaniem go do Internetu. To chyba proste, hm?

Nie mam czasu na słownik... a T9 do mojego peceta nie wbudowali

--
Woyteck
I eat SPAM for breakfast!