Re: NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: <artur_at__il.pw.edu.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:44:52 MET DST

>Nieposłuszeństwo polega na spamowaniu newsów reklamami swojej strony?

Nie wiesz, co to spam, nie wiesz, co to reklama, i po jakiego sie
odzywasz nie na temat?

>Bo nawet nie byłeś łaskawy napisać w czym jest sedno sprawy, poza
>zachęceniem do nabicia ci statsów - czego nie mam zamiaru robić.

Masz problem z osobowoscia? Myslisz, ze jedynym celem pisania na newsy
jest nabijanie "statsow"?

Jezeli nie masz nic na temat do powiedzenia, to nic nie mow, a nie
"spamujesz" mnie "reklama" swoich dwoch adresow mailowych, z ktorych
pewnie jestes bardzo dumny.