NASK szantazuje i wyludza kase

Autor: CC <obnie_at_interia.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:09:32 MET DST

Witam,

Kilka dni temu zamiescilem na kilku grupach dyskusyjnych info ze
szukam
ludzi oszukanych przez NASK.

Chodzi o to ze NASK chcial wyludzic ode mnie kase, poniewaz im nie
zaplacilem to skierowali pozew do sadu.
Maja pecha bo ja zajmuje sie naruszeniami praw obywatelskich,
przekretami,
etc. Jestem zalozycielem ruchu "Obywatelskie nieposluszenstwo" - w
1999 r
uruchomilem serwis http://obnie.w.interia.pl
obnie@interia.pl

Kilka dni temu zlozylem sprzeciw do pozwu i czekam na rozwoj wypadkow.
Rownolegle poszukuje ludzi ktorzy zostali oszukani przez NASK lub
innych
ktorzy chca przylaczyc sie do akcji zeby zlozyc
zbiorowy pozew do sadu o zwrot wyludzonej kasy i o odszkodowanie.

Prosze o kontakt osoby zainteresowane.

Pozdrawiam,

CC