Re: W kwestii uslugi TP DSL

Autor: Olek <olotestSPAMFE_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 13:41:43 MET DST

Użytkownik eusso napisał:

> A na czym polega owa ,,taniość'' jesli mozna wiedzieć?- zwłaszcza w kontekscie
> tego, ze łacze DSL-1 chodziło przed ,,zmianą'' 400- 540 kbps w dół i 80- do 130
> kbps uploudu. Teraz po ,,zmianie'' chodzi 1040 kbps w dół i 80 do 280 kbps w
> górę ( raz udało mi sie te 280 wymusić- tuz po awarii na DSL-amach kiedy jeszcze
> dropowanie nie było właczone). Jak dysputowałem o jakosci tej usługi kiedyś, to
> tak zwani fachowcy (kiedy juz nie mieli innych argumentów) mówili ,,moze linia
> siadła''. Linia była sprawdzana wielokrotnie i jest OK. Jaos to dziwnie jej
> [...]

Jakby był problem z linią to modem by się nie synchronizował na
odpowiednią prędkość. Przecież masz te parametry do sprawdzenia.
Przykro mi, że masz taki problem ale podczas instalacji, gdy monter
podpina swojego laptopa dobrze jest sprawdzić transfer, przynajmniej
orientacyjnie z dokładnością do 10%, zanim się podpisze protokół odbioru.

--
Olek