Re: W kwestii uslugi TP DSL

Autor: freemind <freemind22_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 07:04:18 MET DST

> witam,
> moze byc troche OT. Jednakze, z czystą ciekawoscia
> patrze na poczynania marketingowe &fTP. Zastanawia
> mnie jednak jeden fakt. Ludziska sie ciesza, ze dostali
> za free cos wiecej - a ja smiem twierdzic, ze to celowe
> działanie ww. firmy, ktore zaowocuje wtedy kiedy zaczną
> wygasac dotychczasowe umowy.
>
> Bo, ilu chetnych było by na nowego DSLa w wiekszej cenie.
> Zapewne niewielki procent dotychczasowych userów.
> Ale teraz za free, sa chetni wszyscy :) Wg mnie
> najprawdopodobniej znaczna czesc osobów, dotychczasowych
> [...]

dobre rozumowanie masz, ale chyba nie nalzey pietnowac tpsa ze w koncu
zaczelo myslec w kategoriach ze sprzeda wiecej jesli cos bedzie tansze.
i czy tak tpsa znowu potraci teraz to ja nie sadze biorac pod uwage ceny
inetu na swiecie,jesli by tpsa nadal trzymalo swoje dotychczasowe stanowsiko
to kiedy inni operatorzy z uni zaczeli by wchodzic a zaczna niedlugo wtedy
by wszycy uciekli.