Re: eTOP - Warszawa

Autor: prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce <spam_goes_here_at_supersonic.plukwa.net>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 10:56:17 MET DST

On Thu, 19 Aug 2004 10:53:48 +0200, ROBBO 2 <robbo2k@op.pl>
wrote:

> A dawno nie marudzilem.

 Właśnie.

> Ale widze czujne chlopaki razem z suo jestescie.

 Tak czasami przeglądam sobie wylęgarnię polipów.

> Panowie Otylka zdobyla zloty medal a wy tak zaraz nerwowo

 Co mnie ni grzeje, ni ziębi, jak ten cały cyrk spod znaku pięciu
 kolorowych jajec.

 r. (FUT: poster)

robert rędziak     K11     jid:rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL     mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
tu kieruj swój spam (tylko spam):   feed_me@supersonic.plukwa.net