Re: eTOP - Warszawa

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Thu 19 Aug 2004 - 10:24:06 MET DST

<robbo2k@op.pl> napisal(a):
> masowa
>

> Gratuluje uzycia tego typu stwierdzen w oficjalnym stanowisku.

Ten pan tak ma. Do mnie dzwonił w ww. sprawie i nie wiedziałem, czy to
jakiś żart, nieporozumienie, czy co... W dodatku po wymianie maili na
temat wyjęcia jego IP z tego serwisu (gdzie zostało zapisane za to, że
z tego IP przysłano nam spam) zadziwiającym zbiegiem okoliczności z
hosta knulnia.etop.pl zaczęło się skanowanie mojego hosta i ogólnie
rzecz biorąc próby jego rozbierania, np. via proftpd. Trzeba było
odroutować się od ich sieci po prostu. Nie wiem, czy pan Olszewski jest
tam właścicielem, prezesem czy tylko zwykłym adminem, ale to jest
poniżej krytyki, a nazywanie innych dzieciakami przy takich zachowaniach
jest po prostu śmieszne.

--
Samotnik