Re: Internask ścigany przez policję

Autor: websafe <dev-null_at_partybitchez.org>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 15:49:55 MET DST

Szymon Nitka wrote:
> Forward z pcw:
> Podesłał
> Szy.

Znalazłem Szymon :) Ja też dziś dostałem wezwanie jako swiadek,
na komende miejską w Opolu z prośbą o dostarczenie dokumentacji
związanej z tworzeniem i rejestracją domen internetowych w
firmach WAP S.A. i APS S.A. Termin mam na 01-09-2004.
Własnie wyszukuję wszystkie potwierdzenia przelewów
na ich konta. Macie jakieś dodatkowe wskazówki, żebym za często tam nie
musiał latać? :> eh to zdalne pracowanie :> wychodzić się nie chce :)

pozdrówka