Re: Jak sprawdzic czy mam zewnetrzne IP?

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Wed 18 Aug 2004 - 12:58:44 MET DST

On Wed, 18 Aug 2004 10:40:45 +0000 (UTC), Marcin Kowalczyk
<kowalma@wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> wrote:

>Krzysztof Krych w <pan.2004.08.18.06.44.48.248953@bleenet.eu.org> zeznal:
>
>czy ip podane w RFC do uzytku sa routowane w internecie? Nie sa, dlatego sa roznie
>nazywane - wlasnie publiczne/prywatne, zewnetrzne/wewnetrzne, routowalne/nieroutowalne
>i jeszcze z paroma innymi okresleniami sie spotkalem

...ale wyłącznie "prywatne" jest określeniem poprawnym. Bo routowaLne to one
są, ba, tu i ówdzie nawet są routowane.

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O