Artykuł - prośba o pomoc

Autor: Rzeczpospolita - Łukasz Dec <ljdec_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 16 Aug 2004 - 13:12:23 MET DST

Szanowni Grupowicze,

Jak sądzę są pośród Was administratorzy społecznych bądź komercyjnych sieci
dostępowych, dostarczających Internet (przynajmniej tak sugerują niektóre wątki
i posty).

Jeżeli się nie mylę, to chciałbym zapytać te osoby, czy zechciałyby mi pomóc w
przygotowaniu tekstu na temat tej formy udostępniania Internetu w Polsce.
Interesuje mnie jak działają sieci, jakie usługi i komu świadczą, po jakich
cenach. Jakie są podstawowe problemy takich przedsięwzięć (oczywiście się
domyślam, ale musze to usłyszeć od Was), jak oceniacie perspektywy działalności
itp. Myślę, że najlepszym sposobem współpracy byłaby pisemna ankieta (bo
najmniej absorbująca). Jeżeli tylko ktoś ma czas i ochotę na szerszą rozmowę,
to będzie mi bardzo miło. Zainteresowanych chciałbym prosić o sygnał na adres e-
mail: l.dec@wtnij.rp.pl lub nr telefon (22) 65 30 487. Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam

Łukasz Dec

PS. Uprzedzając potencjalne złośliwości od razu informuję, że post niemal tej
samej treści zamieszczam także na innych grupach :)