Re: Stanowisko koalicji

Autor: Przemysław Backiel <przemyslaw.backiel_at_nie-lubie-tego.backiel.com.pl>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 13:36:30 MET DST

> Mam takie łacze z GTS.
a ja oferty z GTS nie dostałem
gdzie było połączenie CIR + SLA w jednej chwili

wracając do tematu BGP
tak, to moze się przydać wielu osobom
ale osiedlówki akurat mogą sobie poradzić z tym
ze polpak w promocji nie da im BGP

a dla firm, ktore są już ISP dla firm i w sumie w większości dla firm
to BGP moim zdaniem to mus, ale dla nich nie jest przeznaczona ta promocja

co do load balancingu
w tej promocji loadbalancigu tez nie można domówić

P.B.