Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu

Autor: kya <kya_at_mail.here.invalid>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 11:31:27 MET DST

On Tue, 10 Aug 2004 10:37:09 +0200, Sufler wrote:
> Nie wierze no po prostu niewierze aby nikt z Was
> nie używał firewalli, i aby nikt z was niewiedział o
> czym ja mówie, jesteście po prostu złośliwi
> i do szpiku kości cyniczni.

A Ty jesteś męczący i zachowujesz się jak głupi, samolubny bachor.
Piszesz nie na tę grupę, co trzeba, żądasz, żeby poświęcać Ci uwagę,
bo jak nie, to będziesz tupał i krzyczał, a kiedy już trafisz, gdzie
powinieneś, i ktoś próbuje Ci pomagać, wciąż śmiecisz tutaj. Porównaj
te dwa dokumenty:

<http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.polip.txt>
<http://www.killfile.pl/opisy/pl.internet.pomoc.txt>

i wyobraź sobie, że nie jesteś jedynym, tylko jednym z kilkudziesięciu
ludzi miesięcznie, którzy uważają, że ich problem np. z firewallem jest
problemem o skali narodowej. Przeproś i nie grzesz więcej.

FUT pl.internet.pomoc

--
////)))               Śmiech odróżnia nas od zwierząt, a on nie ma innego :
//|-O-O  )                    dowodu, że nie jest wieprzem. ["Quo vadis"] :