Re: iDSL 1mbit - moje ustalenia

Autor: Stuk <stop_at_spamowi.com>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 00:41:30 MET DST

On Mon, 09 Aug 2004 00:35:09 +0200, Kasek <klasyk99@friko2.onet.pl>
wrote:

>iDSL 1mbit - moje ustalenia
>jestem z katowickiego
>od 2 tyg. inet zaczal zwalniac, w koncu 2 dni
>temu wieczorem strony zaczely b. zwalniac,
>w koncu doszly do kilku bajtow s.
>I to w czasie, gdy upload mial 30.0 kbytes.
>A przeciez wynosi on tu 32 kbytes.
>Takie cos kiedys sie dzialo jak upload byl zapchany.
>Ale teraz 25-30 kbytes chodzilo swietnie od miesiecy.
>Zmienilem klase dla p2p, upload spadl do 20 kbytes -
>strony polepszyly sie, choc dalej bylo tragicznie, 1-2 kbytes/s
>- szybkosc otwierania sie www. W nocy 5-6 kbytes.
> [...]

no niewiem moja jedynka..idsl.. daje z siebie wszystko bez problemu...
moze jednak powinienes zadzwonic do Polpaka (co prawda nie ma podstaw
do reklamacji ale zawsze można sobie pogadać)... jesli to nic u
Ciebie.. podepnij modem sobie najlepiej bezposrednio do kompa tez.. bo
kiedys znajomy mial podobny problem to mu sie sieciowka na interfejsie
modemu skopala..(sama z siebie dziwne - po wymianie ruszylo)

Pozdro..