Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu

Autor: Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 23:27:58 MET DST

On Sun, 8 Aug 2004 21:21:28 +0000 (UTC), Paszczak <szczapak@huga.pl> wrote:

>I irytujesz. Bo jednego piszącego nie na temat można przełknąć. Ale nie jak
>przychodzą Was tabuny. Na pl.internet.polip piszecie 'wolno mi działa
>Internet!', a na pl.comp.pecet - 'win XP nie odtwarza mi mp3!'. Czytelnicy
>mają najwyraźniej dość powuczania i tłumaczenia, że tak się nie robi, więc
>stosują - ku własnej uciesze - mniej bezpośrednie sposoby informowania
>o niestosowności zachowania.

...które to sposoby generują wątki takie jak ten, w sumie dotąd 19 artykułów,
a mój będzie dwudziesty. Jeśli powodem irytacji jest zbędny ruch na tej
grupie[1], to jest to nieco dziwna metoda walczenia z nim.

[1] IMHO 90% ruchu na tej grupie jest zbędne. Moderacjo, wróć!

--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager                                 B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland  O