Re: Norton Personall Firewall 2004 i straszne mulenie się Internetu

Autor: Sufler <ij11._at_wp.WON-SPAM.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 21:17:14 MET DST

Użytkownik "Jakub Zukowski" <pisac, to nie pisz.

> Strzal w dziesiatke kolego!

Wiesz, zamilcz już i nie kontynułuj tego wątku
nie wiem już sam z kim rozmawiam i po co,
mówi mi sąsiad informatyk, napisz ga grupe dyskusyjną,
to tam Ci rzetelnie odpowiedzą.
Oj srodze ten mój sąsiad się pomylił,

skoro nie masz pojęcia o Firewallach, to po co odpowiadasz
nie na temat, powiedz "przykro mi nie wiem"
Albo nie majlepiej nic nie pisz" mowa jest srebrem
a milczenie platyną"