Re: DSL TPSA

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 08 Aug 2004 - 08:33:42 MET DST

On Sun, 08 Aug 2004 08:02:01 +0200, VoMi7
<vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> wrote:

>a co sprzedajesz iDSL innym ludzikom ? nic dziwnego ze pozniej ludzie
>maja w powazaniu osiedlowki.

co ciekawe mode na osiedlówki u nas nie przemija

ostatnio zrobiłem osiedlówke (dla komercyjnej firmy DSL dzielony na
wieeeeluuuu tyle że skrętka od servera od użyszkodników) i argumenty
za podlaczeniem sie do niej były takie (dzieło zebrane):

1.Jesteście konkurencyjni bo macie 4PLN taniej
2.Nie chcemy z TPSA bo 0700
3.Nie chcemy od konkurencji bo oni ciągną radiem a tu jest kabel

--
futszaK
598339018 888010641