Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?

Autor: mistrzu <mistrzu24_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 17:00:08 MET DST

Użytkownik "Pawel Szymanski" napisał"

Witam,

> Mam sobie lacze u futszkakow. Lacze chodzi poprawnie ale
> ostatnio zaobserowowalem (a w zasadzie klient to zauwazyl),
> ze o ile ruch z futuro do tpsa (neostrada) po porcie
> 80 idzie ladnie (pelna predkosc neostrady) o tyle na innych
> portach (testowane byly np. 21, 8000) predkosc spada dosc
> znacznie (do 2-5kB/s).

Zauważyłem u mnie to samo. Na określonych portach ruch
do neostrady działa bardzo dobrze, natomiast na innych jest
cały "poszarpany".
Podaje linki do wykresów przepustowośni na niektórych portach:
- port 80, serwer apache, ruch jest bardzo ładny:
http://www.rolki.pl/polip/http.jpg
- ftp - ruch jest "poszadkowany", nierównomierny i widocznie
mniejszy:
http://www.rolki.pl/polip/ftp.jpg
- port 33100, serwer apache - ruch zły, taki sam, jak przy ftp:
http://www.rolki.pl/polip/apache-33100.jpg
- port 22, serwer apache - ruch ok, taki, jak przy porcie 80:
http://www.rolki.pl/polip/apache-22.jpg

Wynika z tego, że niektóre usługi są przepuszczane bez
żadnej ingerencji, natomiast transfer na pozostałych portach jest
jakoś limitowany. Kogo to wina? Nie wiem, ale wykupując
łącze u prowidera należało by się spodziewać, że będzie ono
dobrze działo.

Pozdrawiam
M.