Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Sat 07 Aug 2004 - 04:42:19 MET DST

W artykule <slrnch7a9j.242g.pawel@podspodem.art.pl> Pawel Szymanski napisał(a):

> czyli wyglodalo by to na 'globalny' problem.
> Jak gdzies wystawisz jakis plik testowy na swoim 'futszanym' laczu
> to moge posprawdzac z tpsa jak to idzie.
hm..
ftp://polanka.piastlan.net/pub/test/test
http://polanka.piastlan.net/test

łącze tutaj za grube nie jest, ale około 30kB/s powinno iść
(do pozmana przynajmniej w tej chwili tyle leci zarówno po http jak i
ftp)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine@piastlan.net    e-mail: undefine@pld-linux.org