Re: DSL TPSA

Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <dominik+0407_at_usenet.rangers.eu.org>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 21:13:08 MET DST

Date: Fri, 06 Aug 2004 19:26:58 +0200
From: Kamil Raczynski
> Dominik 'Rathann' Mierzejewski <dominik+0407@usenet.rangers.eu.org>
> nakibordził(a):

> Mhm, a teraz powiedz co znaczy "zjawisko przeciążenia" czy "powodowania
> natłoku w sieci internet"?

Jesteś pewien, że takie dokładnie sformułowania znajdą się w nowym
regulaminie? Jeśli tak, to trzeba by o to zapytać kogoś kompetentnego
z TP, ale ja bym przez to rozumiał właśnie flooding, (D)DoS i tym podobne.

R.

--
RangersBL: http://dnsbl.rangers.eu.org/
"I've always wanted to be an executioner, that's why I became a sysadmin."
-- Jim Howes at news.admin.net-abuse.email