Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?

Autor: Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-noadres.pl>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 17:50:36 MET DST

On 2004-08-06, Przemysław Backiel
<przemyslaw.backiel@nie-lubie-tego.backiel.com.pl> wrote:
> hmmm
> a moze byc tak poaptrzeć na działanie o2
> i ze problem jest nie u futuro

nie twierdze, ze problem jest w Futuro. Chce wlasnie sie dowiedziec
gdzie jest i kogo mam meczyc. Futuro na szczescie podjelo wspolprace
w celu wyjasnienia tej kwestii (acz nie bez pewnej zachety z mojej
strony) wiec mam nadzieje, ze w koncu sie dowiem co sie dzieje.
Oczywiscie i Futuro i TPSA twierdza, ze u nich jest wszystko
w porzadku.
Troche czeski film;)

Ever

--