Re: Futuro a TPSA - priorytety ruchu?

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Fri 06 Aug 2004 - 19:21:58 MET DST

W artykule <slrnch6qo7.v6g.pawel@podspodem.art.pl> Pawel Szymanski napisał(a):

> ostatnio zaobserowowalem (a w zasadzie klient to zauwazyl),
> ze o ile ruch z futuro do tpsa (neostrada) po porcie
> 80 idzie ladnie (pelna predkosc neostrady) o tyle na innych
> portach (testowane byly np. 21, 8000) predkosc spada dosc
> znacznie (do 2-5kB/s). Napisalem do Futuro ale oni twierdza,
[..]
> Czy ktos z Was moze potwierdzic takie zjawisko u siebie?
niedawno ktoś zauważył u mnie coś podobnego - przy ściąganiu z
(leżącego u mnie) serwera ftp do neostrady prędkość była dziwnie mała -
pytał się czy czegoś nie przycinam. Nie miałem możliwości zdiagnozowania
tego(nie mam nigdzie tepsy), a z futuro->pozman/crowley wszystko szło
zgodnie z ustawieniami więc olałem sprawę.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
JID: undefine@piastlan.net    e-mail: undefine@pld-linux.org