Re: p.i.komunikaty i CST

Autor: <m.mazurek_at_netsync.pl>
Data: Thu 05 Aug 2004 - 13:17:19 MET DST

Lech Szychowski <lech7@pse.pl> wrote:
> m.mazurek@netsync.pl:

> Takie pozory są bardziej podejrzane niż komunikaty. Brak komunikatów
> oznacza ukrywanie problemów (bo w brak problemów nikt nie uwierzy,
> powyżej pewnego rozmiaru/stopnia komplikacji takiego przedsięwzięcia
> problemy po prostu muszą być).
ja to Wiem, Pan to wie, spoleczenstwo tez to wie, ale to i tak niewiele
zmieni;)

pozdrawiam i eot chyba juz wyluszczylem o co mi chodzilo, nie ma co
liczyc na zmiany w tej materii imvho.

maz

--
http://mazek.netsync.pl/    :::     nic-hdl: MM3380-RIPE
GnuPG 6687 E661 98B0 AEE6 DA8B  7F48 AEE4 776F 5688 DC89