Re: Pomocy! Czy to wirus, kon trojanski? jak to usunąc?

Autor: <big-eye_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Aug 2004 - 01:38:00 MET DST

> big-eye@wp.pl <big-eye@wp.pl> napisał(a):
> > >
> A to nie są po prostu banery jakichś firewalli/antywirusów? One często do
> złudzenia przypominają okienka windowsowe.

Byc moze bo pokazuje się okno i sugestia aby klikąc i sciągnąc program . Nie
zbyt dobrze znam angielski, ale tak mi sie wydaje.Przykład takich tekstów
umiesciłem ponizej. Ale jak to usunąc wczesniej tego nie było?
pozdrawiam

SPYWARE DETECTED ON YOUR PC!
Prevent AdWare from taking over your PC!
Downloaded free music or software?
There is a 99% chance your PC is infected with Spyware...

BLOCK ANNOYING POP UP ADS
Get Pop Up Blocker and restore your computer desktop!
Are endless pop ups littering your computer desktop
and driving you crazy?

YOUR INTERNET PRIVACY IS AT RISK!
Use AntiVirus to protect yourself!
Every move you make on the internet is traced by your computer.
Don't put yourself at risk.