Re: Mega duze pingi do 1. urządzenia TPSA

Autor: AmF1k <asthma_at_labnet.gliwice.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 14:15:30 MET DST

Użytkownik "parys" <parys@pozman.pl> napisał w wiadomości
news:1155.80.53.19.114.1091534299.squirrel@80.53.19.114...
> mozna przejsc sie od komputera do komputera
> albo mozna zablokowac wszystkim neta, i po kolei wlaczac i patrzyc kiedy
> zaczna sie problemy, mozna tez wlaczyc firewall ze sprawdzaniem stanow i
> patrzec ktory komp z lanu ma (naj)wiecej, i pozniej ewent sprawdzac czy to
> jakis p2p czy trojan itd...
> parys

Moze na starcie powycinac na firewallu windziarskie porty i poustawiac
looserom limit na ilosc polaczen + of corz jakis shaping, zeby ogolnie
nie wysycili uploadu, bo wtedy pingi beda rowniez dupne.
Posciagac laty na winde i zapodac na stronie 'sieciowej' z instrukcja
jak latac, polecic programy antyvirusowe (w niektorych sieciach to wymog
:D).
Po tym wszystkim siasc przed monitorem i poogladac ruch.

--
Pozdrawiam
J.