Re: Mega duze pingi do 1. urządzenia TPSA

Autor: parys <parys_at_pozman.pl>
Data: Tue 03 Aug 2004 - 13:45:51 MET DST

soohy napisał(a):
> Witam,
> mam dsl'a megowego i problem taki.
> Jak jest wszystko OK, pingi do pierwszego urzadzenia TPSA wynosza ok
10ms
> (kat-ru2.idsl.tpnet.pl --> 213.25.2.207) . Ale czesto w momencie
wzrastaja do kilku tysiecy ms, a co za tym idzie net idzie opooornie.
Gdy
zresetuje
> modem a on sie laskawie zsynchronizuje po 3-5 minutach (!) pingi wracaja
do poziomu 10ms, stronki smigaja i wszystko jest git, aby po jakim
blizej
nie
> okreslonym czasie (kilka sekund do kilkunastu minut) wrocic do poziomu
kilku
> tys.ms . Czasem wroci samo do normalnego dzialania ale czesciej pingi
juz
> zostaja takie duuuze.
> Co moge z tym zrobic? Przeciez nie bede dzwonil na blekitna linie. Z
gory dziekuje za ew. porady.
> Pozdrawiam,
> Soohy.

 [spiepszyłem coś z kodoaniem znakow, przepraszam i już się poprawiam]

zaobserwowałem cos podobnego u kogoś, niestety nie mam możliwości
sprawdzić tam czy może to być powodowane jakimś zatrojanowanym komputerem
w LANie

ale bardzo ciekawe jest to, ze te kilkusekundowe opóźnienia zaczynają się
na 3-cim hopie - dodam, ze jest to linia iDSL na "głębokiej" prowincji ;P
- akurat sytuacja jest taka, ze nie zgłaszałem tego nigdzie bo kiedyś
zostałem dyskretnie poproszony/wyproszony z opiekowania się tą siecią, mam
tylko podejrzenia, ze są to problemy związane typowo z "głęboką" prowincją
:D

pozdro
parys

--