Re: Frame Relay TP - jest potwierdzenie

Autor: Przemyslaw Frasunek <venglin_at_freebsd.lublin.pl>
Data: Mon 02 Aug 2004 - 16:36:08 MET DST

VoMi7 <vomit@NOSPAM-cpr.altanet.pl> napisał(a):

> taa pewnie beda rpzycinac uzywajac ipp2p :P btw jak moj hanfdlowiec
> twierdzi z Futuro to ze maja redunantne linki i maksymalne obciazenie
> ich sieci szkieletowej to bylo 70% ;-) wiec po co ciac ?

bardzo reduntantne, szczegolnie z lublina. w swoim czasie, nie bylo
tygodnia bez kilku krotkich awarii. gdy skonczylo im sie pasmo
lublin-warszawa (dzierzawili od telenergo oc3), to zamiast poszerzyc,
wszyscy klienci biznesowi bez uprzedzenia zostali przycieci do 70%
pasma z umowy. dzialo sie to na przelomie roku 2002 i 2003. wtedy
wypowiedzialem umowe, po paru tygodniach lacze zostalo poszerzone, ale
krotkie awarie trwaly jeszcze dlugo. nie wiem, jak jest teraz.

--
* Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
* JID: venglin@jabber.atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *