Re: Crowley - awarie

Autor: Jakub Klausa <jacke_at_bofh.pl>
Data: Sun 01 Aug 2004 - 17:39:43 MET DST

Pawel Rutkowski <spam_nie@n-os-p-a-m.rsc.pl> wrote:

PR=> Ja ciagle mam ten problem. Zgloszenie awarii do BOKu CDP graniczy z cudem.
PR=> Prawdopodobnie pracownicy BOKu odkladaja sluchawke z widelek bo nie chce
PR=> im sie wysluchiwac kolejnej osoby mowiacej o jakiejs tam awarii.

Przesadzasz.

Po zgłoszonej awarii nawet powiadamiają, że awaria się zakończyła (nie, nie
usinięta :>).

Zgłosiłem awarię 22, powiadomienie o jej zakończeniu otrzymałem JUŻ 30.

Kuba
P.S. A awaria to zwyczajowy pad linku podczas zawirowań pogodowych :>

--
                   Jakub Klausa, JK762-RIPE, jacke@bofh.pl
	     * "Holly zombie Jesus!" - Professor - Futurama 2/17 *