Re: blaster, sasser, spam...apokalipsa internetu?

Autor: Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl>
Data: Fri 30 Jul 2004 - 22:29:17 MET DST

Marek Moskal <moskit@irc.p-l> napisał(a):

> Ale jezeli duzy operator by sobie odfiltrowal szum, moglby
> przetransportowac np. 2Mbit/s laczem o polowe mniejszym - mialby
> oszczednosc, prawda? Wszystko zalezy od tego kto, co i gdzie bedzie
> filtrowal. Oczywiscie najlepiej byloby robic to na wszystkich brzegach
> sieci....

tylko tą oszczednośc sądze, że równoważy syutacja, gdy klient gdy mu sie
zapcha 2Mbit/s to kupi następne. A takto jaki powód będzie miał klient,
żeby zapłacić więcej ? Zwłaszcza, że to pasmo operator sprzedający
klientowi kupuje dla siebie znacznie taniej.

--
Bartosz Waszak <waszi@icpnet.pl>
nic-hdl: BW175-RIPE