Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami

Autor: Marcin Olejniczak <marcin_at_usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 18:03:22 MET DST

"Marcin Olejniczak"
<marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez> wrote in message
news:ceaic7$ito$1@news.onet.pl...

> I teraz moje pytanie co mozna zrobic providerowi ktory nie reaguje na
> oficjalne zgloszenia abuse a pracownicy mowia ze to nie ich problem.

Fajnie o ile konkretny problem z ICP sie rozwiazal (mam nadzieje - dzieki
KP) to jednak ponawiam pytanie czy na opornych providerow ktorzy maja w
pompie i sa wlascicielami klas IP jest jakis bat na nich? Bo co z tego, ze
ja sobie poblokuje calego providera ale bedzie x osob userow ktorzy dostana
z jego sieci np. wirusy i nie beda wiedzieli co z tym zrobic jak sie bronic
przed otrzymywaniem. Kiedys mialem przypadak jakiegos "łonabi prowajdera",
ze jak zglosilem sie do niego do abuse to mi odpisal, ze nic z tym nie zrobi
zeby nie stracic klienta bo klient kupi sobie DSL a teraz ma u nich lacze
2Mb i nie chca go stracic. Co prawda namierzylem tego "klienta" i klient
chcial wspolpracowac i zrobil porzadek, ale jak bronic sie przed takimi
stwierdzeniami gdzie mozna takie cos na przyszlosc zglaszac istnieja tego
typu jakies czarne listy czy cos?

--
Pozdrawiam