Re: Wirusy i wspolpraca z Providerami

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Thu 29 Jul 2004 - 13:29:26 MET DST

"Krzysztof Palicki" <chris@icp.pl> wrote in message
news:cealp5$lds$1@opal.icpnet.pl...
> Wyslac zgloszenie do mnie.
Hmm, taki szalony pomysł mi przyszedł do głowy...A gdyby tak...hm, no nie wiem
czy powinienem...Trochę się wstydzę, ten pomysł jest naprawdę dziwny...No
dobra - gdyby tak...przekierować abuse@icp.pl na chris@icp.pl? Wydaje mi się,
że to powinna być skrzynka czytana przez osoby które coś robią w temacie, a
aktualni odbiorcy chyba się nie spisują. No chyba, że lubicie sobie psuć
wizerunek firmy, to BMG.

Zdrówko.