Re: blaster, sasser, spam...apokalipsa internetu?

Autor: Jakub Zukowski <jakub.zukowski_at_NOSPAM.venomski.com>
Data: Wed 28 Jul 2004 - 22:44:55 MET DST

Witam,
> Tak się zastanawiam, gdyby sieci nie zaśmiecały "dane" wysłane przez
> różne wirusy typu blaster, sasser oraz spam i inne smieci, jak wzrosła
> by jej wydajność. Kiedyś w TV zasłyszałem ze internet w obecnej formie
> nie przetrwa nie więcej niż kilka lat...
Gdyby nie spam oraz roznej masci wirusy wzroslaby o wiele wydajnosc sieci
oraz zmniejszylyby sie wydatki na zabezpieczenia antywirusowe i
antyspamowe. Za samo odbieranie spamu firmy ponosza $$$ straty... A czy
internet nie przetrwa kilku nastepnych lat... watpie azeby internet upadl.
Bedzie bardziej powolny, bardziej chaotyczny ale przetrwa... Nie mniej
nalezy cos z tym zrobic...

--
Jakub 'Venom' Żukowski
mobile: (+48 880) 229 318