Hello
TPSA przygotowywuje sie do obnizki cen uslug DSL, drastycznie obnizajac
koszty utrzymania sieci.
Oszczednosci sa coraz wieksze. Dzis, przy okazji wydzwaniania na infolinie
Polpak'u w sprawie awarii DSL'a, dowiedzialem sie kolejno, ze:
-centrale telefoniczne pracuja bezobslugowo i nikt na nich nie dyzuruje tak
jak kiedys - np. w zeszlym roku dyzurny zresetowal mi router na centrali w
niedziele wielkanocna w 15 minut po zgloszeniu.
-w niedziele nie pracuja monterzy,
-serwis jest realizowany przez firme zewnetrzna, niepracujaca w niedziele,
a nawet, ze:
-w niedziele zasadniczo nie pracuje pion sieci :-/
Nie wiem czy Panie na infolini mowia prawde, ale biorac pod uwage, ze
zgloszenie awarii bylo dokonane 9 godzin temu (awaria trwa co najmniej od
12), a w systemie komuterowym widnieje tylko informacja, ze "zgloszenie w
trakcie realizacji" i nic wiecej, to chyba maja racje :-(
Zalosne :-/ Poza stalym IP to przestaje widziec roznice pomiedzy Neostrada a
IntertnetDSL'em.
Szymon
Received on Sun Jul 25 19:30:22 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 25 Jul 2004 - 19:40:04 MET DST