CDI Plus w Dialogu- kanał

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Jul 2004 - 14:58:04 MET DST

Czy ktoś ma to dziadostwo?

Pierwszy modem (Intracom Netmod) podczas połączenia internetowego
na dwóch kanałach nie chciał za bardzo zwalniać kanału gdy
ktoś dzwonił- tzn czasem zwalniał, a czasem nie (po podniesieniu
słuchawki- zwłaszcza po szybkim podniesieniu, takim zerwaniu,
czasami słychać było sygnał- taki szybki przerywany).
Wymieniono mi modem (inny egzemplarz Intracom'a)- to samo:
raz zwalniał, raz nie zwalniał.
Wymieniono mi ten modem jeszcze raz- na inny model Intracom'a.
Było dobrze przez 1 dzień; teraz z kolei jak internet chodzi
na dwóch kanałach (szczególnie jak ciągnę coś przez DirectConnect)
to jak ktoś dzwoni to... dzwonek jest przyrywany i już raz zdarzyło
się to co działo się przy dwóch pierwszych egzemplarzach:
po odebraniu telefonu raz już był ten sygnał przerywany.

Ten ostatni Intracom jest jednak lepszy w internecie- nie zrywa
połączenia internetowego. Dwa poprzednie potrafiły je zerwać
po 5, 7 godzinach, ale potrafiły także po 5, 7... minutach.

Jak jest u Was???