Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo

Autor: Łukasz <lbederski_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Jul 2004 - 15:46:35 MET DST

Nie chcę się wdawać w publiczna polemikę nad wyższością CDP nad innymi
operatorami, bo nawet najlepszym zdarzają się awarie ;-) Chciałem tylko
nadmienić fakt, że wygralismy z Telbankiem w rywalizacji o klienta. A
trzymając się wątku sam jestem ciekaw jaką cenę można uzyskać w Telenergo za
1 Mbps ?

Pozdrawiam, Łukasz CDP.

Użytkownik "Witold Tomaszewski" <witek@xyz.telepolis.pl> napisał w
wiadomości news:cdlg3m$8e4$1@kastor.ds.pg.gda.pl...