Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo

Autor: Michal Gawrylczyk <michal.gawrylczyk_at_gts.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 23:58:54 MET DST

futszaK wrote:

> bo prezesie TelEnergo to nie jest operator ostatniej mili a klienta
> tagetowego w/w operatora STAĆ na dobudowanie ostatniej mili

Target to jedno, bo kazdy operator chcialby oczywiscie miec bogatych
klientow, a realia to zupelnie cos innego. I zadko spotyka sie klienta,
ktory sam chetnie buduje last-mile (oczywiscie nie mowie o last-mile
typu AP 2.4, tylko o normalnym sprzecie) w oparciu o swiatlowod lub
radiolinie.

Stwierdzam tez, ze wiekszosc instalacji Telenergo, ktore ostatnio widzialem
realizowane byly w oparciu o ichnie urzadzenia. A poza tym lacza byly
doprowadzone do kablowek/osiedlowek, ktore jak mi sie wydaje nie
znajduja sie w Twojej definicji targetu fimy Telenergo. Zreszta cena 6kPLN
za 6Mb zdaje sie to potwierdzac.