Re: dzierżawa linii od TPSA

Autor: xXx <ala_at_ala.pl>
Data: Tue 20 Jul 2004 - 18:14:37 MET DST

Użytkownik "RusH" <logistyka1@pf.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9526AAAF366FCRusHcomputersystems@193.110.122.97...
> maz <maz@poczta.onet.pl> wrote :
>
> a ja mysle ze calkiem TG bo TP NIE DZIERZAWI studzienek, miedzi,
> infrastruktury .. za to z przyjemnoscia sprzedadza ci troche NEOstrad

a to dziwne, prosilismy naszego opiekuna ze dwa miesiace temu, o sprawdzenie
mozliwosci miedzy 3 budynkami (~300-400m) i nie bylo problemu, za
zestawienie 2 LB wyszlo ~2000 zl
oplata za miesiac (nie pamietam dokaldnie, ale rzad wielkosci kasy (dokladne
ceny sa u nich w cenniekach pdf na www)) bylo ~<50zl oplaty stalej i 10, czy
20 zl za kazdy rozpoczety kilometr
czas zestawienia 2 dni

ostatnio odczuwam dziwne wrazenie, ze tpsa sie popsula: nowy opiekun zawsze
odbiera telefon i nawet oddzwania jak czegos sie dowie, na LB nie bylo
trzeba czekac dlugich miesiecy i kombinowac z instalatorami indywidualnie,
zeby szybciej zobaczyli na glowicach, polpaka tez jakos szybciej i milej
obsluguja