Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)

Autor: Tomek Sierakowski <memorable.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 21:27:18 MET DST

> Nie chcę psuć nastroju ale wcale nie musi być to tak oczywiste.

Tak zdaje sobie z tego sprawe. Z takimi pazernymi gigantami jak Era zawsze
trudno jest wygrac zwyklemu uzytkownikowi. Nawet kiedy ewidentnie ma on
racje. Trzeba bedzie pogadac z prawnikami i napisac cos bardzo
przemawiajacego. Moja rodzina ma dosc znaczne powiazania z Wydzialem Prawa i
Administracji, a co za tym idzie znajomosci wsrod prawnikow wiec licze na
to, ze przy ich fachowej pomocy mozemy napisac cos naprawde dobrego ;)