Re: polpak, awarie i odcinanie mojego iDSLa

Autor: Krystian <optimusprime_at_o2.pl>
Data: Wed 14 Jul 2004 - 14:23:47 MET DST
Message-ID: <cd38pm$saa$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed

l_uka wrote:
> dokladnie dwa razy odcieto mi usluge iDSL bez ostrzezenia - rachunki
> oczywiscie poplacone. raz nawet trwalo to 3 dni, bo akurat trafilem na
> weekend. przyzwyczailem sie do wyczekiwania na naprawe i dzis juz
> myslalem, ze bez kilkunastu telefonow do polpaka i na cienka niebieska
> linie sie nie obedzie, a tu prosze :-)
>
> od zgloszenia minelo moze z 5 minut - tym razem zmniejszyli mi predkosc
> na DSLAMie do 1/4 wartosci nominalnej. wkurzony dzwonie, przyjeli w
> polpaku zgloszenie - no to mysle jutro najwszesniej. przed chwila
> telefon, ze juz poprawili - jestem w szoku. czyzby idzie nowe?

mam iDSL od dawna i rzeczywiscie ostatnie awarie sa naprawiane
expresowo(czasmai 5 minut)

ale nie powiem ze to dobra firma bo 4 miesiac czekam az laskawcy mi
zmiena iDSL 0.5mbit na 1mbit. Umowa juz niby jest ale lacza jak nie bylo
tak nie ma.
Received on Wed Jul 14 14:25:19 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 14 Jul 2004 - 14:40:02 MET DST