Re: Czy dostawca miał rację???

Autor: Paweł Tyll <ofca_at_ofca.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 12:16:51 MET DST
Message-ID: <ccr42i$ppv$1@achot.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Malgorzata Lewicka wrote:
> Bez przesady. Będąc administratorem małej firmy masz mało klientów,
> co tym bardziej ułatwia skontaktowanie się z klientem przed
> zastosowaniem środków drastycznych.
Absolutnie niczego to nie ułatwia. Tak samo można użyć telefonu jak i w dużej
firmie, tak samo można zaprojektować sieć dobrze, by psuje namierzyć szybko,
bądź tak samo można to spieprzyć i nie wiedzieć co się w niej dzieje.
Natomiast brak funduszy ułatwia wybalansowanie spieprzenia i zrobienia dobrze
na korzyść niestety pierwszego.

> No dobrze. Bardzo rozpaczliwy ten post, ale dalej nie wynika z
> niego potrzeba odcięcia przed skontaktowaniem się (albo próbą
> skontaktowania). Rozumiem natomiast, że w przypadku niewielkiej firmy
> z niewielką infrastrukturą czas, przez który tolerujemy
> zawirusowanego w sieci, może spaść np. z dnia do godziny.
Ja informuję przy pomocy proxy, że wirus/DoS/cośtam, że programy tu i tu, że
kontakt telefoniczny z administratorem, i że wtedy zacznie działać znów -
jakoś nie widzę potrzeby kontaktu z klientem lepszej niż taka i nie potrzebuję
czekać ani dnia ani godziny ani pięciu minut. Co do rozpaczliwości postu, to
poruszał on akurat mocniej inny temat niż potrzeba kontaktu, bądź jej brak.

Zdrówko.
Received on Sun Jul 11 12:20:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 11 Jul 2004 - 12:40:02 MET DST