Re: moze to nie 'problem' PL internetu, ale...

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 18:39:15 MET DST

Andrzej P. Wozniak <usher@f2virt.onet.pl> zapodał(a):

> Interia powiększyła do 100 MB, O2 do 250 MB... i co z tego? Płacą Ci za
> reklamę?

Marudzisz Andrzeju... To po prostu sygnał jak konkurencja działa
na rynku... Interia w stacjach radiowych śmiesznie się chwali
swoimi 'wielkimi' (czy tam nawet gigantycznymi) skrzynkami 100MB,
widać że inne firmy też reagują.
"Problemy Polskiego Internetu" - nie oznacza, że tylko rzeczy
do płaczu w stylu: "buuu, a traceroute z X do Y idzie przez Szwecję- nic
nie będzie już takie samo..." -to, że informuję o polepszeniu usług
przez znaną na PL rynku firmę nie oznacza, że ktoś mi za to płaci.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl